maandag 26 september 2011

Waar laat ik mijn pasje?

Ken je deze al?


Dit is een sleutelhanger, maar eigenlijk ook een soort pasjesmapje of een portemonneetje!
Ik vind hem zelf helemaal geweldig, want er past precies een pasje in. Als ik even snel een boodschap haal, dan ga ik vaak op de fiets. En dan ga ik meestal zonder tas (ja echt waar!). Mijn portemonnee past slecht in mijn jaszak, maar met deze sleutelhanger heb ik dat eindelijk opgelost. Ik stop er mijn pinpas in en een muntje voor een karretje. Klik het aan mijn sleutelbos en klaar! Echt super handig.


Laatst hoorde ik van iemand die haar OV-chipkaart erin heeft gedaan. Ook ideaal. Als je gehaast aankomt op het station hoef je in ieder geval nooit meer naar je OV-chipkaart te zoeken :)
Dochter van mijn vriendin heeft het pasje van haar kluisje op school erin gedaan. Super idee!


*********************


Aanstaande zaterdag is het al 1 oktober! Wat vliegt de tijd! Zaterdag ga ik dus ook die leuke cadeaubon verloten onder de volgers!
Zouden er nog leuke volgers bij komen deze week? Lijkt me gezellig :)

Ik ga ook even een rondje blogs maken, wel zo gezellig om zelf ook wat blogs te gaan volgen! Ben er alleen nog niet zo thuis in, maar dat gaat me vast wel lukken!

Fijne avond!

Groetjes Angélique

1 opmerking: